![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
obroty podane przez Huberta są realne , ale zawsze trzeba je zweryfikowac pod kątem pracy silnika i wkręcania się w obroty jak i zużycia silnika itp....
ja ustawiam ok 2.5-2.8. Słyszałem o takiej opcji że pierwsze 100tyskm robimy na ustawieniach fabrycznych a potem z racji wypracowywania sie elementów należy dodać ok 0.1 obr na kazde kolejne ok 30tyskm. Robiłem próby na 2.2 i na 3 , optymalnie jest 2.5-2.8
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
skład mieszanki RD 03 | martinhead | Uklad paliwowy i wydechowy | 38 | 01.12.2019 23:27 |
Narzędziówka Rd07 - skład | Pils | Wszystko dla Afryki | 3 | 10.04.2014 23:12 |
regulacja mieszanki - faq? | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 09.09.2012 15:38 |
Ale Skład, czyli jak szybko i bez sensu zwiedzić Chorwację | DrSpławik | Trochę dalej | 12 | 30.06.2008 09:08 |