Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.10.2013, 08:04   #17
rubin
Afryka zawsze w sercu i na tatuażu :)
 
rubin's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Bytom
Posty: 631
Motocykl: BMW F800GS
Przebieg: 29167 M
rubin jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 27 s
Domyślnie

Ja mam ciagle oba kraniki odkrecone. Jak zaswieci zolta,to tripmaster zeruje i wiem ze lajtowo powinieniem 100km zrobic. Jak czerwona sie zapali to trzeba szukac petropoju (okolo 7 i 3.5-4 ltr wg mnie )

pozdrawiam Rubin now Free
__________________
Jazda na dwóch kółkach jest jak chodzenie po bagnach - bardzo wciąga.

Ostatnio edytowane przez rubin : 15.10.2013 o 08:13
rubin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Obrotomierz i rezerwy, problem RD04 Lucky Luke Układ elektryczny i zapłonowy 3 20.08.2013 01:11
kontrolki paliwa - RD04 bartol Układ elektryczny i zapłonowy 1 02.07.2013 20:50
kontrolka rezerwy 07/07a Reinchardt Wszystko dla Afryki 40 08.08.2011 10:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.