![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 | |
![]() |
![]() Cytat:
Z wielką uwagą i przyjemnością czytam twoje posty są jak strzały snajpera ale dosyć wazeliny (jak byś to napisał) i do roboty Na schemacie widać trzy przewody dochodzące do przekaźnika 1.Zasilanie zaznaczony jako plus, 2.Zaznaczone - cewka przewód który idzie do cewki i odchodzi do obrotomierza i modułu zapłonowego w zależności jaka to AT rd03 /04 czy rd07 3.przewód wychodzący z przekaźnika zasilanie pompy (nie zaznaczony) Jeśli tak to jest na schemacie to wydaje mi się, że jest to rodzaj elektronicznego przekaźnika który czeka na impulsy (pracujący silnik) żeby podać napięcie na pompę. Może miałeś do czynienia z afrykami które miały zwarte te przekaźniki i efekt jest taki, że po przekręceniu stacyjki zaczyna pracować pompa a to ze względów bezpieczeństwa nie jest wskazane Mój patent o ręcznym sterowaniu pompy to nic innego jak wyprowadzone dwa przewody które zwierają plus i wyjście na pompę. Kiedyś ktoś zadał mi pytanie a po się jeba....eś wystarczy zewrzeć spinaczem i też pod pompuje Można i tak (gorzej jak się nie tak wsadzi ten spinacz w kostkę i dymek poleci) ja wolałem zadać sobie trochę trudu i zrobić to w cywilizowany sposób. Jak myślisz ma to sens? eeee idę ![]() |
|
![]() |
![]() |