Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.09.2013, 10:37   #11
fassi
Fazi przez Zet
 
fassi's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,059
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 10 miesiące 3 dni 23 godz 42 min 13 s
Domyślnie

ufff, dobrze ze wymieniam co 25 tys i u mnie narazie 2 mm wystaja . Silnik bierze jakies 200ml od wymiany do wymiany a na budziku ma dopiero 110 tys. wiec z tymi wymianami nie do konca tak chyba ale ja jaestem wyjatkiem, znaczy wyjatkowym idiota ,testuje zmeczenie materialu na takiego typa jak ja

test trwa

ale zeby wrzucic cos do tematu to mam kumpla w berlinie, sam naprawia swoja afryke i ma ja prosto z salonu. 170 000 nakkrecil na slizgach wymieniajac olej co 20 000, Korbowod wyszedl bokiem jak na budziku wyszlo 280 000km, ale niewiem i sie nie znam jak wygladaja slizgi w innych afrykach
__________________
Za dwadzieścia lat
bardziej będziesz żałował
tego czego nie zrobiłeś,
niż tego co zrobiłeś.
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.