|  07.09.2013, 13:17 | #11 | 
| Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Rzeszow/Newcastle 
					Posty: 16
				 Motocykl: Cbf 1000   Online: 5 dni 6 godz 40 min 0 |   
			
			Panowie, znalazlem taki post na innym forum i zaciekawil mnie opisany problem kata 990... sami opatrzcie "...Trasa szczególnie w Tadżykistanie i Kazachstanie wymaga umiejętności jazdy w terenie w tym po piachu i dobrej kondycji. W Tadżykistanie na wysokości około 4000 m n.p.m niektóre motocykle nie dały rady np. KTM lC8 na wtrysku, który gasł i niestety nie wyjechał na tą wysokość (może taki egzemplarz, nie wiem), koledzy musieli się wrócić. Model lc8 z gaźnikiem dał radę, GS-y 1200 ADV bez problemów. Przydaje się duży zbiornik paliwa, w Uzbekistanie zdarzało się, że stacja były oddalone od siebie ok 400 km a jakość paliwa kiepska, jak motocykl nie przestawia się na niskooktanową benzynę to warto zabrać dodatek..." Co o tym myslicie? | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |