![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,508
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
![]() Online: 1 rok 2 tygodni 3 dni 4 godz 59 min 26 s
|
![]()
Ja bym nie brał˙go. Kiedyś miałem trampka co brał 1l/1000. Po zmianie uszczelniaczy spalanie nie spadło. Włożyłem sporo kasy i roboty, pożałowałem pieniędzy na nowe tłoki i w efekcie sprzęt był dalej taki sam.
Kwiestia jeszcze w jakiej kasie go możesz mieć, czy lubisz majsterkować i czy lubisz ryzykowne zakupy ![]() p.s. jak buda w ładnym stanie a cena bardzo atrakcyjna to pozostaje jeszcze opcja szukania silnika
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 08.08.2013 o 16:03 |
![]() |
![]() |