![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,485
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 2 dni 1 godz 48 min 39 s
|
![]()
Generalnie lubię jak zawieszenie jest twarde. Szybkie zakręty i takie tam.
Wymieniałem teraz olej i zamiast oryg 7,5 wlałem 10. zobaczę jak będzie. Zawiecha w 800 jest jak dla mnie trochę za mięka, ale jak wjadę w kamloty to nie chcę aby mi rąk pourywało. Stąd kombinacje z jakąś delikatną regulacją. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buzer-czy jest sens? | Dzymy | Archiwum | 24 | 26.01.2013 09:15 |