Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.04.2013, 20:21   #6
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,010
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 51 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Mimo takich "cudownych prostowników" nigdy do głowy by mi przyszło ładować aku z podpiętymi klemami
Zdarzało się że podłączałem prostownik poprzez gniazdo zapalniczki które było bezpośrednio podłączone pod klemy.
Nie doszukałem się żadnych awarii czy innych uszkodzeń.
Akumulator pobiera prąd i niejako zabezpiecza instalacje przed nadmiarem.
Mi przynajmniej takie podładowanie nie zaszkodziło ani w motocyklu ani w samochodzie.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 09.04.2013 o 08:33
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Padnięty obrotomierz maeco Układ elektryczny i zapłonowy 16 31.08.2015 17:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.