|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,469
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 23 min 57 s
|
Mój LC4 620 EGS 140kg szedł nawet z 4 na koło przy 100km.h jak się dobrze szarpnęło. Przełożenia 16/42 czyli do 180km/h szło go rozpędzić.
Z 1,2,3 z samego gazu. Z 4 na stojąco z gazu. Przy przełożeniach 16/47 szedł z każdego biegu z gazu nie zaleznie od pozycji kierowcy. Miałem gaźnik dell'orto + dysze od SC (główna 195, oryginalnie było 155)+ wydech HXC + otwarty filtr powietrza. ADV ma cięższy przód ale w zależności od przełożeń z 2 i 3 trójki spokojnie powinien iść. Jak chcesz z wyższych biegów aby szedł należy: założyć KEIHINA + głowicę HF + wydech przelot i masz jakieś 60KM. Jak coś to mogę podrzucić co należy zrobić aby mieć 78KM i 78Nm, ale to już $$ Tyle wycisnęło ABP z silnika 660cm3. Zmiany na 78KM to: - zawory 33 i 38mm - inne sprężyny zaworowe - 45mm gaźnik MIKUNI - filtr KN - nowy komplety wydech wyścigowy - odelżony wał - chłodnica oleju Domowy i sposobami myślę, że 65KM jest do osiągnięcia przy wymianie gaźnika, kompletnego wydechu, otwarcia filtra powietrza, głowica HF. Ostatnio edytowane przez lukasz_vip : 06.02.2013 o 22:28 |
|
|
|