Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.09.2012, 15:38   #6
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał maher Zobacz post
wypracowanie gażnika niestety idzie w kierunku zwiększania ilości paliwa względem powietrza
Raczej jest dokładnie odwrotnie. Po wielu latach eksploatacji i konserwacji gaźnik łyka wiecej powietrza niż nowy, stąd te 0,25 obrotu wiecej na pilotach czasami wystarcza
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
skład mieszanki RD 03 martinhead Uklad paliwowy i wydechowy 38 01.12.2019 23:27
Sklad mieszanki- piloty banditos Uklad paliwowy i wydechowy 67 28.02.2019 20:34
ustawianie składu mieszanki rambo Regularne czynności serwisowe 66 01.05.2014 21:51
Tuningowa śruba mieszanki paku Uklad paliwowy i wydechowy 19 15.10.2009 17:10
Skład mieszanki w RD 03 Cibor klv Uklad paliwowy i wydechowy 2 10.12.2008 18:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.