Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.05.2012, 22:42   #8
blackcock84
 
blackcock84's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Zaniemyśl
Posty: 37
Motocykl: RD07
blackcock84 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 6 godz 22 min 52 s
Domyślnie

1.
Cytat:
Napisał podos Zobacz post
i tradycyjnie linki ssania sprawdz przy gaznikach czt wracają.
Linka sprawdzona- wszystko ok
2.
Cytat:
Napisał miro&afryka Zobacz post
mojej Afryce dolegało coś podobnego. Przyczyna okazała się bardzo
prozaiczna...poluzowana klema plusowego przewodu akumulatora.
To zdarzyło się dwa razy i wymieniałem już żarówki: świateł mijania(przód tył), podświetlenie Tripmastera i zegarów oraz pozycyjne. Tak ! dwa razy
3.
Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
Panowie, jeśli przerywa instalacja, to uwierzcie, że przerywa przy przyspieszaniu także. A tu tego nie ma.
__________________
Właśnie "Franca idzie jak młody dzik na pyry"
4.
Cytat:
Napisał darmusz Zobacz post
falowanie i brak mocy w pewnym zakresie obrotów później - u mnie okazało się paliwo - a przynajmniej tak mi się wydaje, bo po zatankowaniu na innej stacji już tego nie ma, wiec może wacha ?
Wersja z wachą odpada wyjeździłem tak ze trzy baki i każdy z innej stacji wszystkie normalne typu "shell", "BP"

Pozostaje opcje do sprawdzenia

5.
Cytat:
Napisał hero Zobacz post
Sprawdz czy przewody podcisnieniwe (t ktore ida do glowicy silnika) Czy nie sa skruszale i nie biora "lewego powietrza". Porzycz tez od kogos pompe normalna elektryczna ktora pewnie dziala i zrob z tym test.
i ten termostat.

Konkretnie to "falowanie" przypomina raczej "lekkie muśnięcie" klamki przedniego hamulca.(tarcza raczej krzywa nie jest bo było to regularne a w tym przypadku tak nie jest)
Co ciekawe w ciepłe dni jest to trudniejsze do wykrycia, ale w ten weekend się przejechałem i z każdym kilometrem było gorzej.
Elektryki tak do końca wykluczyć nie mogę. Gdyż jak pisałem wcześniej spędziłem trochę czasu nad przywróceniem instalacji choć trochę fabrycznego wyglądu. Niestety mój poprzednik elektrykiem raczej nie był a z lutownicą to znał się chyba tylko z widzenia.
Obawiam się, że trzeba będzie całą instalację wyjąć i przejrzeć.
Będę zdawał relację na bieżąco Dzięki Panowie.

Ostatnio edytowane przez blackcock84 : 14.05.2012 o 22:47
blackcock84 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia dziwnie wyje po wymianie oleju motomysz Silnik, sprzęgło, skrzynia 2 12.04.2014 20:52
Zakup opon, a indeks prędkości S - H adamsluk Hamulce, kola, opony 12 25.07.2013 12:41
Pyznać się kto to zna i przy jakiej prędkości :) paku Hamulce, kola, opony 23 18.06.2011 12:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.