![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: PragaPd
Posty: 34
Motocykl: 690
![]() Online: 4 dni 3 godz 13 min 17 s
|
![]()
o dopracowaniu pisałem 2 posty wcześniej jakie kontrole robi fabryka dzikom...
o wałku nie słyszałem co do padania moto w piachu... Szparag opowiadał o padniętym sprzęgle w Afri gdzieś bodaj w Maroko, on zawsze zabiera ze sobą zapasowe tarcze! przy półsprzęgle w samochodzie też tarcze popali, kwestia kierownika... generalnie, jak nie umisz latać to palisz sprzęgło i tyle ...też spaliłem... czasem na ostro piaszczystym podjeździe nagrzejesz mocno oliwę, pomożesz sprzęgłem i tarcze czarne... w takich sytuacjach oliwa dochodzi do 450 st.C - dla mnie nauczka - w offie nie ma sprzęgła podsumowując, każdy dobiera sprzęta pod siebie, ja jak kupowałem dzika to on mi się wcale nie podobał, przeważyła kalkulacja za i przeciw, chciałem nowe moto o które będę dbał od początku (dlatego z każdym serwisem latam z Wawy do Krakowa, bo chcę, żeby mechanik do mojego kata był najlepszy); elementy które brałem podczas wyboru: - podróże w 2 osoby, możliwie komfortowo także dla plecaczka - zjazd z czarnego turystycznie również w 2 osoby - możliwy nieco ambitniejszy off solo - moto miało być nowe - udźwig 2 osób z tobołami - możliwie ekonomiczne - konstrukcja bez chorób wieku dziecięcego - weekendowe dziczenie z ekipą w offie - jestem dryblas, więc wygodniej mi na wysokich moto, dlatego wybrałem wersję R Powyższe zawęziło sprzęty do 990, GS1200, ST1200, DL z oporami, Wiadro. Wystarczyło powtórne latanko, by potwierdzić, że w moich kryteriach 990 to najlepszy wybór, bardzo świadomy. Banan od ucha do ucha dostałem w gratisie :-) Ostatnio edytowane przez irokez : 05.01.2012 o 20:51 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |