![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Już poprzednicy mówili, takie rzeczy się zdarzają w wyczynowym sporcie, i podczas rund Moto GP i WSBK w wielu motocyklach zespołów fabrycznych ( i to nie tylko Kawasaki) wybuchały silniki, w F1 też było wiele przypadków kiedy bolid się zesrał przed dojechaniem do mety, jeszcze wiecej chyba awarii zdarza się w rajdach WRC. Zatem nie ma co strzępić języka, Przygoński miał znowu peszka, z tego co mówił w wywiadzie testował te silniki przez długi czas i w Maroku i podczas innych rajdów w zeszłym sezonie i nic się nie działo. Możliwe, że drobny błąd przy montażu, albo wada materiałowa jakiegoś elementu w układzie smarowania, albo gdzieś indziej... sekcja wykaże. Nie zmienia to faktu, że KAT robi zajebiste motocykle do latania off road.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |