|  13.12.2011, 15:50 | #10 | |
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Międzychód 
					Posty: 64
				   Online: 5 dni 50 min 46 s |   Cytat: 
  Naprawa tego w technologi rejlii przy posiadaniu tylko podręcznych narzędzi (czyli paru śrub, młoteczka, pilników i taśmy klejącej. może wyglądać następująco. Algorytm postępowania  1. ocena uszkodzeń obudowy. 1a. cała - przejść do punktu 2 1b. pęknieta - zakleić taśmą klejącą i poksyliną/płynnym metalem jakimś przejść do punktu 2 2. ocena uszkodzeń dźwigienki. 2a. cała - przejść do punktu 3 2b. ułamana - wyciągnąć kawałek, szukać spawarki, zespawać, przejść do punktu 3 3. ocena uszkodzeń rolki 3a) cała - przejść do punktu 4 3b) rolka jest, ale zatarta - kasować luz, składać, jazda 3c) rolka pękła, ale środek jest. - Wyciągnąć strzępy, kasować duży luz, składać, jazda 3d) rolka ułamana całkowicie, ale cała. - zdemontować, wywalić strzępy, opiłować i wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oś, uciąć, zaklepać, składać, kasować luz, jazda 3e) rolka ułamana całkowicie i do tego zniszczona - zdemontować, wywalić strzępy, wsadzić kawał śruby twardości 8.8 jako oparcie dla krzywki, zaklepać, opiłowując ramiona zlikwidować ewentualną ich kolizję z wałkiem rozrządu, składać, kasować duży luz, jazda 4) nie to się popsuło  Powodzenie algorytmu silnie zależy od zdolności manualnych i fantazji znajdującego się w czarnej doopie motorniczego   Ostatnio edytowane przez intr : 13.12.2011 o 15:57 | |
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |