Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.04.2008, 11:22   #11
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 7greg Zobacz post
Kurczę, Brachu, wygląda to u Ciebie wraz ze Scotem jak na pokładzie samolotu

Ja bym chyba wolał diodę która się zapala jak ładowanie spadnie poniżej iluś tam Volt.
Na pewno R2D2 zapoda jakiś schemat i będziemy się mogli cieszyć dodatkową diodą
Bedzi ci bardzo migac bo nawet wlaczanie kierunkowskazu na wolnych powoduje skakanie wskazówki zdrowo ponizej 13v. W zasadzie na wolnych obrotach ze swiatlami jest ponizej 13 volt. z manetami nie wspomnę - trzeba jechac zeby bylo OK.

Dam przykład:

Nasze motocykle (oraz aku) jechaly w kontenerze 1,5 miesiaca do Indii.
Akumulatory wiadomo 1,5 miecha to dlugo dość, wiec lekko straciły prądu.
Do odpalenia wystarczyło. Voltomierz pokazywał ladowanie podczas jazdy ale jego brak na wolnych obrotach. A ze wyjezdzalismy w nocy - musielismy jechac na swiatłach. A ze to było Delhi - to z deli wyjezdzalismy 35km w 3 godziny. Czyli Totalny korek.... na swiatlach, niskie obroty. Widząc co sie dzieje na wskazówce, gasilem swiatła co chwile lub trzymalem wyzsze obroty nawet stojąc. A np Mateo, co mial starszy i slabszy akumulator - nie widząc tego co ja, po tych 3 godzinach niby-jazdy motor zgasił i juz nie odpalił. Poszlo oczywiscie na pych i skonczyl sie problem bo potem juz normalnie jechalismy 6 czy 7 godzin non stop.

Reasumując - wydaje mi sie ze dobrze jest mieć cos co wskazuje jakies wartosci niz tylko diodke zero-jedynkową. Mozna probowac zapobiegać wczesniej skutkom eleminując zbedne zródła, a nie tylko dowiedziec sie ze padł ci regler.

Ale dioda zawsze lepsza to niz nic.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gdzie podłączyć woltomierz i gps Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 5 13.02.2014 21:07
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze deptul Wszystko dla Afryki 7 11.05.2010 09:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.