![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Największy skoki zawiasu miały LC8 950S z 2003 i 2004r. 265mm. Sprężyny napiete seryjnie o 20mm.
Ja się mogę założyć że sprężyny 4.8 szybciej sprzedasz niż kupisz ![]() Te długości to mają znaczenie czy to jest SM czy ADV. SMeki mają krótsze sprężyny zawsze, nawet jak mają te same skoki. Ty nie wiesz jakie lc8 ma maxymalne skoki, ale ja nie wiem w jaki sposób oni dali do 200kg motocykla sprężyny 4.8 jak 690 lc4 enduro ma 5.0 i długość 485mm. Oryginalne, te dłuższe sprężyny w rd07 są 6,9 ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 13.09.2011 o 19:23 |
![]() |
![]() |