|   | 
 | |||||||
| Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  26.07.2011, 15:53 | #11 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 
					Posty: 139
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: .......   Online: 1 miesiąc 1 dzień 5 godz 50 min 7 s |   
			
			Dzięki za wyjaśnienia. Rozumiem, że plik z zapisaną trasą jest specyficzny dla każdej z nawigacji i do tworzenia go służą różne programy? | 
|   |   | 
|  26.07.2011, 16:27 | #12 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Strzelin 
					Posty: 1,678
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 3 tygodni 15 godz 11 min 32 s |   Cytat: 
 Droga do sukcesu tkwiła w znalezieniu odpowiedniego softu . Nie piszę o AT, bo być może to cieżki przypadek . Larki o podobnych parametrach zachowywały się podobnie , ale dało radę . Samo odpalenie XT na Larku to nie sukces , czasem to ślepa uliczka . | |
|   |   | 
|  26.07.2011, 18:02 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Otwock k. Warszawy / Ostrołęka / Toruń 
					Posty: 177
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 56 min 58 s |   
			
			Odnośnie "Larka". Czy mocowanie to jednocześnie dostarczenie podłączenie urządzenia do prądu, no i jak się je podłącza do prądu, gniazdo 12V, czy bezpośrednio i na stałe? Pytanie jeszcze co z ewentualnym zapisaniem śladu na tym urządzeniu (wyjeżdżam poza Polskę i mam dostać dane do GPS, chce zanayć taką co dostarczone dane mi przetrawi. | 
|   |   | 
|  26.07.2011, 19:04 | #14 | ||
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   Cytat: 
 Cytat: 
 | ||
|   |   | 
|  26.07.2011, 20:40 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Otwock k. Warszawy / Ostrołęka / Toruń 
					Posty: 177
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 56 min 58 s |   
			
			Doprecyzowując dostanę dane (track GPS), które będę miał wbić do nawigacji, aby zgodnie z trackiem się kierować, ewentualnie jak od niego odbiegnę, to żebym wiedział jak wrócić - to jest mi potrzebne. No to jeszcze jedno pytanie: kożystając z nawigacji samochodowej podłączonej do gniazdka 12V padł mi kabel zasilający - gdzie może leżeć problem i jak go zidentyfikować? (gniazdko do dupy - fakt, że podłączone jest na odwal przez poprzedniego właścicela, działa nawet przy wyłączonej stacyjce) | 
|   |   | 
|  26.07.2011, 20:55 | #16 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Wawa 
					Posty: 86
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s |   Cytat: 
 z mocowania kable z koncowkami do akumulatora - bez problemu mozna zarobic na niej koncowke do zapalniczki jak ktos ma zyczenie w samochodzie jest zasilany przez inna ladowarke przez port usb | |
|   |   | 
|  26.07.2011, 21:34 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Otwock k. Warszawy / Ostrołęka / Toruń 
					Posty: 177
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 56 min 58 s |   
			
			Dzięki, to sprawa po woli się rozjaśnia Michał | 
|   |   | 
|  26.07.2011, 22:24 | #18 | |
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   Cytat: 
 Nie wiem co kombinujesz, ale jeśli wybierasz się w jakąś dzicz, to lepiej przećwicz wcześniej DOKŁADNIE temat korzystania z nawigacji, bo nauka na żywca może generować dużo problemów/kłopotów/kosztów. Żeby n.p. nie okazało się, że przed dojechaniem do początku szlaku skończyły się mapy w navi i zostajesz się tylko z ładnym szlaczkiem na pustym ekranie (oczywiście da się i z tego korzystać, ale z mapami,gdy widać, po czym będzie się jechać jest zdecydowanie fajniej). Co do kabla - sprawdź, czy na innej ładowarce jest ok, bo jeśli nie to najbardziej prawdopodobnym winnym jest uszkodzone gniazdo ładowania w navi - dosyć częsty problem na moto. Co do ładowania przy wyłączonej stacyjce to jest to dobry patent, bo możesz n.p. zostawić ładowanie na noc, albo jedząc obiad, nie wymaga stosowania przekaźników do tej instalacji - byleby obwód własny bezpiecznik miał. pzdr, Adam | |
|   |   | 
|  27.07.2011, 08:57 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Otwock k. Warszawy / Ostrołęka / Toruń 
					Posty: 177
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 56 min 58 s |   
			
			Dzięki
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ślady off Polska | Snajper | Mapy | 17 | 02.03.2014 23:07 | 
| nawigacja dla motocyklisty [update: sporo o garminie] | korba | Hardware | 28 | 15.08.2011 22:22 |