![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 40 min 21 s
|
![]()
132 mają odpowiednio dobrane iglice, więc ja bym zostawił. Reszta jest lux, będziesz Pan zadowolony
![]() PS: ja jednak połączyłem te króćce z dolotem. Bez tego podłączenia świece miałem jasne - na niskich obrotach otwierałem przepustnicę ale membrany się nie podnosiły i mieszanka była zbyt uboga. Można albo patentem dorobić wężyki do airbox'u albo, jak ja, wywiercić otwory w korpusie gaźnika, które sa fabrycznie w AT (a przynajmniej w RD04).
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() Ostatnio edytowane przez wieczny : 29.05.2011 o 19:15 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 19:16 |
Wyswietlacz dotykowy z voltomierzem, termometrem i innymi... | Marcin.111 | Wszystko dla Afryki | 47 | 19.02.2011 09:43 |