![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
1. Zdejmujesz siodło i unosisz na podpórce bak.
2. Znajdujesz kostkę od oryginalnej pompy i ją rozpinasz - stamtąd trzeba wziąć plusik. 3. Do Faceta wkręcasz na teflon albo loctite króćce. 4. Rurkę, która idzie od filtra paliwa wpinasz w "inlet", drugą w "out" - powinny być na pompie zaznaczone. 5. Plusik z kostki z pkt. 2 łączysz kabelkiem z czerwonym przewodem pompy. 6. Czarny przewód montujesz do masy - jest blisko. 7. Ja pompe powiesiłem na trytytce, mozna próbować ją wcisnąć w oryginalną gumę, ale wymaga to sporej gimnastyki i użycia płynu do mycia naczyń w dużych ilościach. Tyle ![]() a czy ta 'solid state' nie wymaga przypadkiem powrotów? Ostatnio edytowane przez bukowski : 26.03.2011 o 12:17 |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pompa paliwowa egejn | BartekJ | Uklad paliwowy i wydechowy | 92 | 20.07.2015 12:14 |
Pompa paliwowa - szukam fachowca w trojmiescie | sailor | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 05.06.2012 11:01 |
pompa paliwowa - odpowietrzanie? | Vooytas | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 21.11.2011 23:02 |