Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.02.2011, 14:24   #1
wolly


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Łódź
Posty: 1,303
Motocykl: RD01
wolly jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 7 godz 32 min 17 s
Domyślnie

Lewar -przerywacz jest z bimetalem spadek napięcia itd (126p z prądnicą), przełącznik też ma pewnie już swoje za uszami (stary smar w chłodzie działa jak kisiel) , ja osobiście wyciągam witkę jak za starych czasów, umycie przełącznika pomoże na 100% plus wazelika bezkwasowa na styki pewnie w pracy od jednozmianowców dostaniesz (styki odłączników) i będzie Pan Zadowoolloonny
wolly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.02.2011, 14:30   #2
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Jeśli istotnie przerywacz, jak pisz Wollo, jest z bimetalem, to najwyższy czas zamienić to cuda zamierzchłej techniki hondowskiej na przerywacz elektroniczny. Mi w "maluchu" kierunkowskazy przestawały działać poniżej -20 stopni Celsjusza. Innego termometru nie było
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2011, 13:38   #3
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 1 godz 34 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wolly Zobacz post
Lewar -przerywacz jest z bimetalem spadek napięcia itd (126p z prądnicą), przełącznik też ma pewnie już swoje za uszami (stary smar w chłodzie działa jak kisiel) , ja osobiście wyciągam witkę jak za starych czasów, umycie przełącznika pomoże na 100% plus wazelika bezkwasowa na styki pewnie w pracy od jednozmianowców dostaniesz (styki odłączników) i będzie Pan Zadowoolloonny
Na schematach zobaczyłem tylko dwa modele (dla Niemców) gdzie jest prawdopodobnie bimetal. Reszta to typowy elektroniczny układ.
Zasilanie plus i minus podpięte na stałe - trzeci dołączane obciążenie przez przełącznik kierunkowskazów. Jesli jest zasyfiały przełącznik i nie ma pełnego obciążenia (2 x 21W plus 2w) to biedak nie wystartuje.

Mogę zdradzić tajemnicę Lewara. Panowie czapki z głów!! Małe kino domowe 4.1 na AT. Czacha dwa głośniki. Tylne kufry dwa surround. Subufer i tu Lewar ma kłopoty właśnie z dostarczeniem odpowiedniej mocy stąd też potrzebne zasilanie wzmaka pod 220V.

Ostatnio edytowane przez Kazmir : 26.02.2011 o 22:25
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.02.2011, 13:57   #4
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

eee to ja mu oddam moj wzmak z pandy stereo 2x60 wat na 12v
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
Problem z serduchem RD 07a Belfegor Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 16.04.2012 11:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.