![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Posty: 67
Motocykl: RD07
Przebieg: 25.000
![]() Online: 2 dni 6 godz 30 min 53 s
|
![]()
U mnie KN już był przy zakupie. Tak w ogóle to jeszcze jest do wyczyszczaenia, przy ostatnim przeglądzie nie miałem płynu do czyszczenia (już do mnie jedzie) - może będzie jakaś poprawa.
Dzięki za info i wezmę pod uwagę wywalenie go, ale patrząc z drugiej strony, czytałem w niemieckich gazetach o granicy 2% przepuszczalności filtra (KN ma znacznie niższy próg jako filtr sportowy) i rozmawialem z kumplem co ma warsztat i szykuje motury na rajdy enduro, że chodzi o kompromis, bo może przy KNie niskie obroty są ciut gorsze ale za to na korzyść wyższych.. Tak czy inaczej czeka mnie chyba czyszczenie, może regulacja, gaźników i tak jak pisał Rambo - sprawdzenie filtra paliwa. Pozdr |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
3000 20w50 | Gawrys | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 15 | 09.08.2010 17:59 |
Dławienie na niskich obrotach - Cuda nie widy! | Kishon | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 15.08.2009 01:22 |