|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  16.11.2010, 12:30 | #24 | 
| Zarejestrowany: May 2008 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 6
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 44000   Online: 1 godz 36 min 49 s |  Co do wzmocnionych żarówek H4 
			
			Tak się składa, od ponad 15 lat zajmuje się profesjinalnie oswietleniem,  z czego 7 lat w Philips Lighting jako projektant, testowałem wszystkie wynalazki w tej materii. jedyny wniosek jaki można wtracić co do kupowania drozszych Żarówek halogenowych jest taki, że coś za coś. Wyzsza skutaczność świetlna wiąze sie z podwyższeniem temperatury włókna co oznacza skrócenie jego żywotności. Niektóre firmy wprowadzają jeszcze dodatkowe filtry na bańce żarówki. Póki co efekt powrotu odparowanego wolframu na skretkę jest trudny do opanowania (patrz fizyka). Dlatego jaśli kogoś stać na zakup drogich żarówek ze świadomościa częstych wymian to nikt mu nie zabroni, tak samo jak z biksenonami "twój wybór". | 
|   |   | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |