![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk
Posty: 1,151
Motocykl: exc 250 2T :)
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 12 godz 15 min 2 s
|
![]()
A co z geometrią całego moto?
Szukacie lag o podobnej długości co orginały? Zmienia się skok zawieszenia, Jak taki motor jedzie w zakrętach na asfalcie - nie ma tu problemu? PS. Jak by temat się rozwiną dalej, może admin przeniesie posty do nowego wątku "porady jak wymienić zawiechę..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 18 min 7 s
|
![]() Cytat:
Nie ma duzej róznicy w wysokości...max 2 cm... mozna by to zgubic wpuszczajac w półki....ale... wolałbym podnieść tył... Jezdze cały czas na kostkach , wiec 120 raczej nie przekraczam i nie zauwazyłem jakiejs różnicy w prowadzeniu motocykla... w zakretach... |
|
![]() |
![]() |