| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak jaja to i PTAK....  
		
		
		
		
		
		
			Próbowaliście czy PTAK wejdzie?!  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			Ostatnio edytowane przez Pirania : 27.08.2010 o 14:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Cichy wielbiciel AT 
			
			
			
			Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 19
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 dni 39 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Żarty, żartami, ale ja też nie kumam po co ten przekaźnik 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2009 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 209
				 
Motocykl: skuter CRF 1000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 39 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wrruuummmm 
		
		
		
		
		
		
			a ja mam chyba takie: http://www.permatech.com.pl/e-sklep/...2v-plastik-lux w każdym razie na pewno ze sklepu żeglarskiego.. różnica przede wszystim jest taka, że wstawia się toto w plastik.. tylko nie wiem, czy w Afryce jest odpowiednie miejsce.. 
				__________________ 
		
		
		
		
	majek-zagończyk dwa litry Yamahy  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To też jestem ciekaw
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Katowice 
					
				
				
					Posty: 1,224
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po co? Po co? Bo jest i już  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Ano po to, że masz Pan prąd w gniazdku tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce a gniazdo wisi na swoim przekaźniku a nie na np. przekaźniku świateł. Tak to widzę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Kędzierzyn-Koźle 
					
				
				
					Posty: 636
				 
Motocykl: PD06 prawie Africa 
Przebieg: 68000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 23 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ogólnie w gnieździe wystarczy bezpiecznik. 
		
		
		
		
		
		
		
	Przekaźnik o ile dobrze kojarzę zabezpiecza ewentualne włączniki przed nadpalaniem styków. To tyle z grubsza rzecz biorąc a z cieńsza to nie wiem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Gdynia teraz 
					
				
				
					Posty: 3,467
				 
Motocykl: kryzys. 
Przebieg: 48 lat 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 16 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam gniazdo przy kierownicy, bezpiecznik pod siedzeniem. Na co dzień jeżdżę z bezpiecznikiem odwróconym w gnieździe czyli prądu w gnieździe ni ma. W przypadku gdy chcę użyć, coś naładować itp. przekładam bezpiecznik zamykając obwód i działa.... Nie ma potrzeby szukać miejsca na plusie na przekaźnik (tym bardziej, że u mnie już jeden bezpieczny plus jest zajęty ;-) ) Takie jest moje zdanie i go nie zmienię.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Wrocek 
					
				
				
					Posty: 302
				 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 15 godz 5 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja sobie zamontowałam takie wodoodporne gniazdko w miom enduraku, i nie do nawigacji bynajmniej tylko do suszarki do włosów 
		
		
		
		
		
		
			 . Wasze Panie będą zachwycone 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	...a jednak można żyć bez powietrza...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Africa on the Road 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2016 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 253
				 
Motocykl: CRF1100 
Przebieg: 400 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odgrzeje starego kotleta. Temat dotyczy podłączenia gniazda zapalniczki i nie chce zakładać nowego wątku. 
		
		
		
		
		
		
		
	Poczytałem trochę o montowaniu przez Was przekaźników i podłączania ich pod stacyjkę. Mam od tygodnia NAT (jest to mój pierwszy motocykl) i staram się samodzielnie podchodzić do tematów serwisowo/rozwojowych. Zainstalowałem sobie gniazdo zapalniczki Oxforda w miejscu do tego dedykowanym fabrycznie. Przewody podłączyłem bezpośrednio pod aku. Na przewodach jest bezpiecznik. Takie podłączenie skutkuje, że w gnieździe non stop jest napięcie (są nawet jakiś diodki informujące o napięciu). Moje pytanie jest czy takie podłączenie jest w jakiś sposób złe? Powinienem podłączyć to pod stacyjkę? Jeżeli tak to może ktoś wie jak to zrobić?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wadą jest potencjalnie szansa na rozładowanie akumulatora na postoju (zależy co i na jak długo się podepnie). Zaleta wynika z tego samego - można coś naładować na postoju.  
		
		
		
		
		
		
			Co do podpięcia to pewnie zaraz jakiś posiadacz NAT (pozazdrościć...  ) się odezwie. W innym wątku trwa dyskusja nad rozwiązaniami pozwalającymi na bezpieczne i uporządkowane podłączanie tego typu akcesoriów:http://www.easternbeaver.com/Main/Bi..._crf1000l.html a sam wątek jest tutaj: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29577 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gniazdo | a_gucha | Wszystko dla Afryki | 47 | 27.06.2012 00:06 | 
| Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki | AWOBIALY | Wszystko dla Afryki | 6 | 13.02.2010 17:40 |