![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
![]()
Teoretycznie jest tak szybszy wylot spalin z tłumka szybsze wypalanie zaworów wylotowych. T chyba wszystko wyjaśnia.
Dajesz wolny wylot a dolot? czyli powietrze co? Nawet jak masz wylot i dolot (filtr np sport) to co z paliwem które jest doprowadzane na standardzie i w zakresie do aufsbufa orginalnego. Wtedy pewnie go brakuje i pasiło by dać jakieś dynojeby. To jednak praktyczno-teoretyczny bełkot a zdań tyle co motonogów.
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Tripa !!! | motomysz | Wszystko dla Afryki | 18 | 21.04.2014 23:28 |
Jak rozpoznać oryginalnego KTMa? Pytanie o owiewki | jackhammer | Inne - dyskusja ogólna | 42 | 15.01.2014 23:26 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |