Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.06.2010, 06:51   #19
bouli
 
bouli's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: نيسا Nysa
Posty: 287
Motocykl: CRF1000
Przebieg: rośnie
bouli jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 31 min 10 s
Domyślnie

Stolek Ja mam niemiecką wersje też z jednym światłem H4 Kzmir dobrze prawi po co ci drugie światło. W Rd04 braciak ma ściągniętą z Włoch lecz ma żarówki "2x bańki" które palą się obie ja w swojej mam już h4 i pali się jedna. Moim zdaniem jeśli radziecki konstruktor przewidział, że ma się palić jedna w danym modelu to tak ma być po co kombinować później tylko może Ci się coś popiepszyć z instalacją. Pozdrowionka.
bouli jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie MaRP Uklad paliwowy i wydechowy 57 04.07.2022 19:52
Elektronika przekaznika.... Scorpi Układ elektryczny i zapłonowy 5 31.03.2014 21:17
osłona reflektorów barthez Wszystko dla Afryki 24 24.12.2008 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.