![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
tip top
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa / Kraków
Posty: 399
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 55 min 55 s
|
![]()
Hubert, ja jestem fanatykiem przeciwskrętu i zgadzam sie z Tobą, że samo przechylenie to właśnie ten manewr
![]() Ale jadąc z bocznym wiatrem musimy jeszcze kontrolować zakręty, wyprzedzać, zmieniać pas... czyli skręcać. Podsumowując: aby pochylić motocykl przeciwskręt ( jak do każdego "wytrącenia" motocykla z równowagi ) ale sama jazda po prostej to po prostu zrównoważenie dodatkowej siły bocznej zwiazanej z działeniem wiatru. Jak ją zrównoważyć? Przesuwając środek ciężkości ukladu motocykl-kierowca poza linie toru jazdy. Czy robię to stosując przeciwskręt? Hmmm... Nie wiem... ![]() W każdym razie przeciwskręt RULEZ i każdy kto jeżdzi nim świadomie to miód na moje serce.... Hubert ![]() ![]() ![]()
__________________
Ci sono mari e ci sono colline che voglio rivedere Znam Bajrasza. I no Bayrash ( ang ) |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
doradzcie prosze | elaela | Wszystko dla Afrykańczyka | 30 | 13.11.2016 02:02 |