![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Oczywiście, że przy przyspieszaniu obciążenia łańcucha są największe. Hamowanie możemy pominąć, to nie są duże siły w porównaniu z pozostałymi. Zdaje się, że ważniejsze są zewnętrzne warunki pracy. Jeśli ktos jedzie autostradą to zazwyczaj jest sucho i czysto. Przy krótkich wypadach bywa różnie. A i offa złapiesz pewnie czasem, prawda? Jakaś kałuża też się trafi.
Na rozbryzgiwanie oleju wpływ ma wyłącznie prędkość kątowa. Przyspieszenia są naprawdę nieznaczne, pomijalnie małe, żeby pokonywały siły lepkości oleju. No i jeszcze sprawa zębatek. Jeśli są kiepskie, to znacznie przyspieszają zużycie łańcucha. Ale niema chyba co dalej wnikać. Ja jestem zdania, że przy szybkiej jeździe należy zapewnić większy dostęp czynnika smarnego ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
TomTom Rider..chyba stary soft? | Fausto | Zastosowanie praktyczne | 1 | 29.07.2013 15:06 |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 12:12 |