|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  23.02.2010, 13:55 | #271 | 
|  |   
			
			mam pogięte 50mm - w czwartek mierzenie u RAFA i jeśli będzie OK zamawiam serię. będę się starał, żeby było OK jakościowo i cenowo oczywiście. w skład kompletu będzie wchodzić rura z uchwytami na sprężyny i na osłonę termo spawanymi /wszystko INOX/, owa osłona z alu gięta na promień w stylu bardzo rejli + 2x śruba M6 imbus, uszczelka na kolektor, opaska INOX przemysłowa, dwie sprężyny mocujące komin, wieszak na tłumik, dystans 25mm /dzieki Hans!!!/ i śruba M8 z podkładko. Będę celował ceną w okolice 180-200PLN za komplet i sprzedawał TYLKO komplety. JAKA dokładnie będzie cena powiem jak będę miał wszystkie elementy gotowe - do końca lutego. Powyższe to tylko orient $ więc proszę nie mieć pretencji jak wyjdzie dycha w tę czy w tamtę. Wiecie już ile kosztuje gięcie kawałka rurki z postów powyżej. Podobnie jak to było w przypadku Venoma poproszę o listę, zebym wiedział czy się za to brać w ogóle. pozdrawiam matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:06 | #272 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Z tymi 50mm strejt sru to bym był ostrożny. Skoro seryjne kolanka mają 43mm to lepiej moim zdaniem dać 45mm i na koniuszku rozszerzyć na 50. Wyjść może drożej, ale myślę że warto. Ramboszczak założył kiedyś rynnę jakomś   zamiast tłumika i silnik stracił dół. Albo górę. No stracił coś na pewno. 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:15 | #273 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 655
				 Motocykl: RD07   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s |   
			
			Słyszałem, że grubość rury nie ma znaczenia. To tłumik lub jego brak (przelotówka)często wpływa na osiągi góra dół. Tym bardziej jeśli mamy różnicę 5 mm na długości mniej niż 40 cm.
		 | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:18 | #274 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 655
				 Motocykl: RD07   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s |   
			
			Dla mnie jedna sztuka  RAFWRO - 1 szt | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:20 | #275 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No właśnie - słyszałeś. Gdzie, kiedy i od kogo   ? Bo ja słyszałem, że najważniejszą rolę pełnią kolanka, a tłumik na końcu to tylko modulator dźwięku. Zamontowałem kiedyś przelot na rurce 50mm i AT szła na gumę z gazu prima sort, ale nie osiągała prędkości maksymalnej. Jak jest z rurkami made by Motad? Jake fi? 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:27 | #276 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: WROCŁAW 
					Posty: 655
				 Motocykl: RD07   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s |   
			
			Masz rację w sumie tylko słyszałem od mechanika motocykl przy okazji dyskusji o potrzebie regulacji składu mieszanki przy zmianie filtrów dolotu i tłumika wylotu.  Pytanie czy przy tym zestawie nie jest potrzebna regulacja składu? Tylko że to już było przy okazji dyskucji o akcesoryjnych tłumikach. | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 14:40 | #277 | |
|  |   Cytat: 
  jest ZWĘŻKA przy kolektorze a nie KIELICH przy wydechu. zdaje mi się, że wiedzą co robią. z tego co wiem nie ma potrzeby modyfikacji średnicy dysz w celu wzbogacenia mieszanki w przypadku Venoma. matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  23.02.2010, 15:23 | #278 | 
| Inaczej Audiofionix  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olkusz 
					Posty: 170
				 Motocykl: RD04 Przebieg: yyy...?   Online: 1 tydzień 4 godz 54 min 33 s |   
			
			Ruła dolotowa: RAFWRO - 1 szt AnubisXRV- 1 szt 
				__________________ Znam Kilkunoga   Ostatnio edytowane przez AnubisXRV : 23.02.2010 o 15:32 | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 15:35 | #279 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			RAFWRO - 1 szt AnubisXRV- 1 szt Rambulec - 1 szt Jak są dwa Db killery to chyba nie bedzie znaczenia fi dolotu   | 
|   |   | 
|  23.02.2010, 15:46 | #280 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: warszawa 
					Posty: 123
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 60000+   Online: 1 miesiąc 3 dni 9 godz 23 min 54 s |   
			
			RAFWRO - 1 szt AnubisXRV- 1 szt Rambulec - 1 szt lukchol - 1 szt | 
|   |   |