Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.02.2010, 23:13   #11
tomekc
 
tomekc's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
tomekc jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
Domyślnie

Bo jesli dodatkowa pompa, to i zbiorniki chlodnica moze byc wieksza. Tu dwie zagwozdki:
1. masa calosci -kilka dodatkowych kg (moze nie tragedia)
2. naped pompy dodatkowej (jesli nie elektryczny) - bedzie rzezba, no i uszczelnic trzeba, i pewnie wystawalo by to gdzies z boku silnika....................

Pompa fabryczna powinna miec jakis zapas jadu/wydajnosci na chlopski rozum podchodzac do tego. Jak nie to moze zmina przelozenia w jej napedzie?
tomekc jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. krzysiek_m Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 17.06.2012 22:47
Chłodnica oleju. wieczny Układ chlodzenia 9 06.02.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.