![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
|
![]()
Bo jesli dodatkowa pompa, to i zbiorniki chlodnica moze byc wieksza. Tu dwie zagwozdki:
1. masa calosci -kilka dodatkowych kg (moze nie tragedia) 2. naped pompy dodatkowej (jesli nie elektryczny) - bedzie rzezba, no i uszczelnic trzeba, i pewnie wystawalo by to gdzies z boku silnika.................... Pompa fabryczna powinna miec jakis zapas jadu/wydajnosci na chlopski rozum podchodzac do tego. Jak nie to moze zmina przelozenia w jej napedzie? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |