|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
|
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 22 godz 38 min 6 s
|
Aku w motocyklu nie ładuje się cały czas !.
Ładuje się jak jest potrzeba , a cały czas pracuje buforowo , prąd przy pracującym silniku dostarczany jest do odbiorników poprzez regulator. Większe pobory prądu realizowane są z akumulatora . Najlepsze do zastosowań w motocyklach są ładowarki ( jak napisał Lepi ) ze źródłem napięciowym , nie zabije to akumulatora i można taką ładowarkę zostawić podłączoną do aku nawet na całą zimę . Aku w motocyklach zazwyczaj maja pojemności od 6 do 14Ah. wybierając taką ładowarkę trzeba być świadomym że zazwyczaj jej prąd wyjściowy to 1~2 A czyli do nabicia pustego aku od królowej potrzeba około 10 godzin zakładając prąd ładowania 1,4A . Przy podłączeniu do aku samochodowego załóżmy 80Ah proces ładowania będzie trwał około 57 godzin. Podos : Niektóre ładowarki mogą mieć automatykę i wykorzystywać obie metody ładowania. Wg mnie ta 2 ładowarka nie jest ładowarką ze stałym prądem ładowania ale właśnie ze źródłem napięciowym. Możliwe jest że przez większość czasu ładowania prąd będzie stały ( bo będzie maksymalny jaki to ustrojstwo może dać ) ale pod koniec na pewno wartość prądu spadnie.
__________________
END of TRANSMISSION |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| pytanie o gmole.... | hans | Wszystko dla Afryki | 39 | 07.06.2010 17:43 |