![]() |
#38 |
![]() |
![]()
TPS na stół, miernik oporu analogowy, kręcisz TPS od 0 do maxa i jeżeli opór rośnie liniowo to jest OK. Jak nagle ci się wskazówka wychyli mocniej to w tym miejscu TPS jest uszkodzony. TPS to taki potencjometr. W KTM to wygląda tak, że on się psuje w miescu, gdzie najbardziej używasz manetki i jak ECU dostaje błędy sygnał to wyłapuje to jako uszkodzony TPS i zawiesza obroty na 3-4tys. obr.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Adventure Bike Rider Festival 2021 | nabrU | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 14 | 27.06.2022 22:48 |
Ducati Desert X Adventure Bike | tyran | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 10.11.2019 20:41 |