![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
To nie sama wysokość szyby robi robotę a głównie sposób oderwania strug powietrza od górnej krawędzi.
Owszem można zastosować tak wysoką by strugi poszły ponad kask tylko że robi się z tego kawał poliweglanu przed oczami. Lenistwo producentów powoduje że im się nie chce robić szyb z odpowiednim "wywinięciem" krawędzi. Wtedy niższa szyba by załatwiała sprawę. Możesz spróbować deflektora mocowanego do krawędzi który odchyli powietrze , zaleta jest taka że możesz zakładać kiedy ci potrzeba. Najgorzej gdy zawirowane powietrze oderwane w chaosie z krawędzi pada na szybę kasku, nie dość że hałas to bywa ciężko oczy mieć otwarte. Może by ci ktoś pożyczył deflektora do testów. Ja swój zrobiłem sobie sam, tak jak mi było potrzeba.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyba turystyczna jaka? | LegacySVX | Wszystko dla Afryki | 40 | 17.06.2022 22:06 |
Szyba turystyczna do RD03 | p@wel | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 24 | 02.02.2019 16:49 |
szyba turystyczna vs. deflektor | Stachu | Wszystko dla Afryki | 35 | 23.04.2009 00:03 |