17.11.2023, 10:56
			
			
		 | 
		
			 
			#9
			
		 | 
	
	| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			
			
			
				
			
			
				
				Zarejestrowany: Aug 2015 
				Miasto: Scyzortown 
					
				
				
					Posty: 11,668
				 
Motocykl: No Afrika anymore
  
				
				
				
				 
Online: 1 rok 7 miesiące 4 tygodni 1 dzień 9 godz 25 min 58 s 
				      
			 
	 | 
	
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
		
		
			
			
	Cytat: 
	
	
		
			
				
					Napisał  zylek
					 
				 
				Huska rzuciła palenie na zimno przy przebiegu 23,8kkm. Ostatni serwis miała gdzieś 4 tysie temu. Zacząłem od zaworów. Jeden ssący 0,05 drugi minimalnie więcej, bo luźno 0,05 weszło. Wydechowe w normie. Nie wiem czy nie zrobili a wzięli dolary czy były w dolnej granicy i zostawili, ale coś szybko na 4 tysie. Korekta o 0,1 i 0,075. Wyszło 0,13-0,14 na jednym i 0,12 na drugim. Robiłem pierwszy raz w 701. Dość proste, tylko z montażem airboxa się namęczyłem. Okazało się że wtyczka chyba od jakiegoś czujnika ciśnienia przy pompie abs się przekręciła i podpierała airbox. Najwięcej czasu mycie tego syfu wokół pokrywy zabrało. Pacjent pali od strzała. 
Przy okazji poprawiłem wiązkę, bo zaczęła się przecierać od airboxa. 
 Załącznik 129858
Załącznik 129859
Załącznik 129860 
			
		 | 
	 
	 
 
Tam masz ori airbox czy zmieniałeś dolot pod filtr gąbkowy?
		  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
 
		
		
		
		
		 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |