![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Podciśnieniowe to chyba najpopularniejsze mikuni i bankowo będzie to tani zakup nawet jeśli wziąć pod uwagę założenie od razu zestawu naprawczego. Przecież motocykle z tymi pompami jeździły dziesiątki tysięcy kilometrów.
Ja poszedłem w remont oryginału plus płytka od robota ![]() Nie chce kraść wątku ale po założeniu pompy znowu pojawił mi się cofający się zapłon - Obrotomierz lekko opada na jeden dwa zaplony idealnie przy 2500-2700rpm. Poza tym nic się nie dzieje. Miałem to zjawisko od samego początku w Deauville i minęło po wyjęciu pompy. Teraz jest znowu. Naprawdę nie mam pojęcia co to może być - instalacja wyglada jakby wczoraj wyjechała z fabryki. Durny jestem cały. Co do wymian i zamian powtórzę ponownie: Facet ma bardzo dobre opinie i ponoć jest to zamiana na zawsze. Jako ze nie mam pomysłu co dalej robić z ta czkawka planuje zakup faceta i wożenie ewentualnie na dłuższe wyjazdy oryginału jako backup choć nie wiem czy to rozsądna kolejność ![]() Wkurza mnie to bo to akurat idealna kontemplacyjna prędkość około 75-80 na piątym biegu przy spokojnym turlaniu się. Pomysły co sprawdzić miłe widziane.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni | podos | Uklad paliwowy i wydechowy | 116 | 10.01.2017 09:29 |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |