|
|
#3 |
![]() |
kiedyś jak musiałem samodzielnie zrobić serwis nieserwisowalnego amortyzatora rowerowego
to sporo porozmawiałem z mądrym facetem w hurtowni uszczelnień - min sami robią uszczelki również - doradził, że simeringi oraz oringi to nie są w ogóle uszczelnienia na połączenia suwliwe. można się zastanowić i tak wychodzi - doradził zakup czegoś w rodzaju X-ringa ale krawędzie były wyoblone a nie ostre, tzw, K-ring UNR. działało to bez jakiegokolwiek zarzutu. tak więc może nie do końca ktoś pomyślał dobrze w oryginalnym rozwiązaniu. dodatkowo nieprawidłowo ogratowane rowki powodują również montażowe uszkodzenie uszczelnień przy składaniu, czasami. takie tam...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Szyba z 1190 do 1050 | Baza | KTM | 3 | 22.05.2020 19:29 |
| Nowy KTM Adventure 1190 | Blazimir | KTM | 46 | 25.11.2012 12:37 |