| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Uciąć i zaizolować kable danych, z motocykla wypuścić (np od aku) dwa kabelki zasilania GPSa. Zarobić konektorki na końcach i  tyle  
		
		
		
		
		
		
			  Można założyć gniazdo bezpiecznika tak jak pisał Kici na plusa. To nie jest jakaś tam wyszukana instalacja. Mi to działa na naprawdę poronionym sposobie podpięcia już ileś tam tys km i nie ma problemów. Kiedyś by też temat niebezpieczeństwa dla GPSa w trakcie odpalania - nic mi się nie stało z 60CSx (ale to twarda sztuka jest).
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |