|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#18 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 792
Motocykl: ...............
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 3 godz 52 min 18 s
|
Cytat:
Pisałem o akumulatorze, który mam w sprzęcie. Wygląda inaczej jak ze zdjęcia. Zresztą ten nie wygląda na motocyklowy. Podane jest również napięcie nominalne. Przeczytaj uważnie jeszcze raz. Piszę, że napięcie i prąd musi się zgadzać. Trzeba wiedzieć do jakiego napięcia i jakim prądem ładować ogniwa (pakiety) a jest ich wiele na rynku. W instrukcji obsługi mojego akumulatora napisane jest: "... Producent zaleca regularne ładowanie przynajmniej co 6 miesięcy. ............można ładować zarówno za pomocą ładowarki LiFePO4, jak i ładowarki,do ładowania akumulatorów bezobsługowych. Pozwala to uniknąć konieczności zakupu nowej ładowarki. Używana ładowarka nie może mieć funkcji automatycznego odsiarczania!....." Temat jest o akumulatorach motocyklowych i nie trzeba do tego robić doktoratu. Trzeba być świadomym co się robi. Jest wiele filmów na YT przedstawiających "sposób rozpalania" ogniw li-ion
|
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 09:59 |