|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,070
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s
|
No dobra nie bijcie - kwestia definicji duala - EXC500 czy 450 też nie jest to taki przysłowiowy liść - raczej taki dual-sport jak to definiują np:
https://dirtbikemagazine.com/2020-kt...ort-full-test/ Serwis w EXC to prawie serwis w 450L jesli chodzi o interwał . Zawory - poczytajcie kiedy wymagają w exc450/500 ingerencji(nie pisze o sprawdzaniu) - kwestia dbania o filtr powietrza. Jest sporo filmów porównujacych te motocykle i może bym rozważył 450L - ale za droga jak dla mnie. I co kto potrzebuje - ja jak sie wybiorę max na jakiś TET z1000 km to dam radę na exc i chyba to bedzie wyprawa życia A z przyjemnoscia na exc poogarniam okoliczne szutry i do tego głownie bedzie służył jak w koncu kupię ![]() Serwis mnie nie przeraża - sam ogarniam Ale jestem ciekaw 300L jak sie sprawdzi uzytkownikom - może to bedzie nastpeny moj motocykl- ale jak pisałem mimo iz myslałem nie kupie motocykla na podstwie filmów YouTube |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |