| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2019 
				Miasto: 100lica 
					
				
				
					Posty: 143
				 
Motocykl: ATAS DCT 2018 
Przebieg: 20250 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 57 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem okazję wziąć Rally Pro i GT Pro na testy z warszawskiego salonu Triumpha. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Wiele z tego co napisał #kristoch mogę również potwierdzić/zachwalić jednocześnie jak dla mnie problematyczne były: 1. napór i turbulencje powietrza na ramiona i kask powyżej 100 km/h 2. wysokość lusterek powodowała we mnie obawy przy swobodnym przejeździe między sznurem aut w korku 3. potencjalne narażenie na uszkodzenie/zerwanie przewodów od podgrzewanych siedzisk (nie ma opcji RP bez podgrzewanej kanapy) 4. schowek na telefon pod tylnym siedziskiem jak dla mnie mało praktyczny bo aby ustawić sobie cel w aplikacji nawigacyjnej musisz: zatrzymać moto - wyłączyć zapłon - otworzyć kluczem tylne siedzisko - zdjąć siedzisko - otworzyć schowek - odpiąć telefon od zasilania - ![]() 5. bliskie sąsiedztwo przełącznika kierunkowskazów i joysticka od komputera 6. brak automatycznie wyłączających się kierunkowskazów  
		Ostatnio edytowane przez Mafrika : 31.05.2020 o 16:28  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |