![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
Zobacz wyniki ankiety: Ocynkowanie ramy - warto czy nie warto | |||
Tak, dobry pomysł |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Można się pokusić, ale jest to zbyteczne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Nie ma sensu, lepiej wydać na co innego kasę |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 42.86% |
Nie mam zdania |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 17.14% |
Głosujących: 35. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#36 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: DW_
Posty: 1,664
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 22 godz 34 min 34 s
|
![]()
Widzę że zeszło z tematu.
Ramires: do malowania proszkowego przygotowanie to 90% sukcesu. Widziałeś pewnie słabo przygotowane ramy a wtedy zawsze i każda farba odpadnie. Ma być wytrawiona i wypiaskowana porządnie suchutka przed malowaniem żeby się przyjęło. I to jest klucz. A jak już zrobione to farba twarda jak kamień (niemalże). Poprawki też można robić drobne jak zarysowania są po asfalcie itd. |
![]() |
![]() |