|
|
#11 |
![]() |
Nie chcę robić zamieszania, ale skoro było BMW przywołane do tablicy...
Tam działanie układu hamulcowego przód/tył jest zależne od trybu jazdy. Np w Enduro mode jeśli zahamujesz np najpierw tyłem to spokojnie będzie hamował tylko tył. Na asfaltowe tryby jest dual, gdzie najpierw przyhamowuje lekko tył i dopiero po ułamku sekundy dołącza się przód. Przynajmniej na prostej. Służy to stabilizacji toru jazdy. Co do szybko zużywających się klocków tył. Jeśli hamujesz ciągle delikatnie, co chwilę palce naciskają klamkę to tak, zużyją się szybko, bo układ właśnie tyłem hamuje. Metoda? Hamować zdecydowanie, mocno, cieszyć się jazdą wtedy klocki tył wytrzymają dłużej. Mówię to całkiem poważnie. Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |