![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 20 min 57 s
|
![]()
Ja zrzuciłem oemowe Dunlopy po 2000 km- szkoda się męczyć!
Teraz już ponad 2000 zrobione mam na STR-ach. Kupiłem je na podstawie recenzji Czosnka. Kropkę nad i postawił kolega, który ujezdza juz 3 komplet STR-ów. No cóż, podpisuję sie dwiema rękami pod czosnkową recenzją. Asfalt (suchy i mokry)- rewelacja. Szutry, trawy i polne drogi (te bez piachu) - bardzo dobrze. Lekkie błoto - dostatecznie. Piach - słabo ale tutaj winny jest słaby kierownik. Zobaczę jakie uzyskam przebiegi - jesli wytrzymają ok. 10 000 km, to będzie to mój podstawowy, uniwersalny zestaw. Czekam jeszcze na Anakee Adventure. Jeśli będą tak dobre jak Anakee 2, to ewentualnie one mogłyby zagrozić pirelkom. PS. Niezależnie od powyższego powoli kompletuję sobie 2 zestaw kół na ktory wrzucę TKC80.... Ostatnio edytowane przez Dario : 26.06.2019 o 23:12 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pirelli scorpion rally STR - opinie | poss'ter | Hamulce, kola, opony | 2 | 17.07.2017 19:03 |