|
|
#18 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,346
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 13 min 43 s
|
Dobrze byłoby takie tematy wrzucić jego pryncypałowi, bo niejeden z Nas może na niego trafić. Inna sprawa, że tu może występować zależność biznesowa i szef go jeszcze pochwali...
![]() PS Pracuję w znanym korpo, które zawsze wysyła klientowi ankietę czy jest zadowolony z moich usług. Ergo: klient ma zawsze rację - jest to wniosek z ćwierć wieku doświadczenia w jednej firmie. Już dawno bym pracę stracił, jakby średnia ocena w skali 1-10 była mniejsza od 9. Vulgo: ma być naprawione jak dla siebie i do tego uśmiechy, zrozumienie klienta i pełna kurtuazja ma się wokół wylewać. Powtórna naprawa tego samego numeru seryjnego w ciągu 3 miesięcy i premia za zlecenie leci w kosmos. Jak się trafi na durnia, to jest kłopot, który rozwiązuje telefon do wyższego szarżą z miejsca naprawy i oddanie słuchawki klientowi. Ostatnio edytowane przez MrWaski : 10.05.2019 o 15:58 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ciekawostka: Trail Tech Voyager - uniwersalny licznik (jak Acewell) z GPSem i obsługą śladów | fxrider | Hardware | 7 | 29.09.2017 20:25 |
| zawias w BIG-u modyfikacja | ex1 | Inne - dyskusja ogólna | 13 | 19.02.2014 22:31 |