| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moja tez tak miała jak pierwszy raz sprawdzałem/czyściłem syf pod pokrywą zdawczej przy ok 5kkm. 
		
		
		
		
		
		
		
	Cały napęd od nowości wymieniłem przy ok 30kkm przy czym dość nagle zacząć wykazywać zużycie - powiedzmy 28kkm było ok i bez oznak zużycia, a w ciągu ostatnich 2kkm było coraz gorzej (hałas, niemożność naciągnięcia prawidłowo itp). Zębatki były jeszcze bardzo ok, ale łańcuch nie. Podobno większość zamienników zdawczej nie ma tego elementu z tworzywa (nie wiem jak to nazwać - coś jak „silentblok”), a on ponoć robi różnicę i amortyzuje nieco szarpanie z silnika i warto sięgnąć po ori jak pisze Mada. PS Moja to dct i wciąż nie chce nauczyć się strzelać ze sprzęgła... może stad te 30kkm ;-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |