|
|
#10 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
1090 R to świety motocykl, lepsza pozycja niż w NAT, lepszy zawias.. no i KTM.. ![]() ale... W sumie to powodów jest kilka.. ![]() 1. Ekipa nam się nieco rozlazła.. coraz mniej w terenie latamy 2. z Racji przeprowadzki za Szczecin szukałem sprzętu którym cześciej polecę do miasta i tutaj NAT sprawdza się lepiej. 3. NAT była poprostu Tańsza w używkach4. NAT ma automat ![]() 5. chyba trochę szukałem odmienności.. a 1090R to dla mnie poprostu nowoczesne LC8.. podobnie jedzie podobnie waży, podobnie oddaje moc.. tylko elektroniki więcej... rozpatrywałem też WOdniaka... ale po 2 godzinnych testach mi zupełnie przeszło.. ![]() jak bym miał siano rozpatrywałbym jeszcze Multistradę enduro.. bo silnik tego sprzęta to petarda.. ![]() aa i latałem też 1290R.. i też jedzie jak przecinak.. tylko za drogi i chyba za bardzo elektroniczny jak dla mnie..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Reflektory od fiata po latach... | Maniok | Wszystko dla Afryki | 17 | 06.05.2009 13:36 |