![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 38 min 31 s
|
![]()
Za stówkę nie warto ryzykować, acz kolwiek:
1) Złamane mocowanie jest z lanego gównolitu, a nie z obrabianego skrawaniem aluminium. 2) Zna ktoś alternatywę dla chińszczyzny obrabianej skrawaniem (tej anodowanej jak wyżej w wątku, a nie z lanego gównolitu) o wysokości 50mm i z możliwością regulacji położenia osi kierownicy przód tył, nie za 450zl ? I zaznaczę, że nie mówie tu o regulacji jak kolega "kuba1981" żałączył na zdjęciu ![]() 3) Hiszpan o ile wiem robi tylko podnoszenia "podkładkowe" na śruby które nie przestawiają osi. 4) Te za 200 zł sw motech są tożsame i tym co robi Hiszpan i nie wiele to wnosi do dyskusji. (albo coś przeoczyłem na stronie). Zdrowia. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podwyższenie kierownicy | arturro007 | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 13.05.2015 12:27 |