|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#28 |
|
Administrator
![]() |
wiadomo przecież że wynalazek typu K&N i pochodne zostały stworzone do wyczynu na torach asfaltowych( względna czystość powietrza) żeby wydusić z silników ostatnie poty, nie licząc się z ich krótszą żywotnością a już napewno ze zużyciem paliwa czy oleju.
Natomiast klasyczny silnik do normalnej jazdy ze swoim ukladem dolotowym, jego pojemnością , kształtem , oporami , sposobem przepływu powietrza......został wyposażony w filtr papierowy. Również pod jego kątem zostały obliczone gaźniki i skład mieszanki. Gdyby te luźne filtry ( a raczej łapacze zapałek, kamieni owadów i innych dużych przedmiotow) były warte zainteresowania to z pewnością firmy na swiecie wprowadziły by je do stałego montarzu. A do tego sporo ludzi ucieka ponownie do papierowych a to chyba nie przypadek. Nie mam zamiaru przekonywać zwolenników luźnych filtrow że są złe, chciałem tylko zwrócić uwage na pewne fakty.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Polak nie wieloryb na Lofotach czyli nie ma zgody na wydanie zgody | bajrasz | Trochę dalej | 47 | 09.01.2015 23:26 |
| Tłumik | Pawel | Wszystko dla Afryki | 21 | 22.09.2008 15:06 |