![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,756
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 12 godz 35 min 2 s
|
![]()
Potężny dwucylindrowy model LC8 950R był odpowiedzią KTMa na niemieckie BMW R900RR. Motocykl wygrał Dakar w roku swojego debiutu dając Fabrizio Meoniemu drugie w rajdowej karierze zwycięstwo w tej imprezie. Ostatecznie LC8 okazał się jednak zbyt potężny, nawet jak na potrzeby najlepszych kierowców i wymagania afrykańskich pustyń, dlatego w kolejnym roku ekipa KTMa wróciła do ścigania się na jednocylindrowym modelu LC4 660R. Ten okazał się optymalnym pakietem do pustynnych rajdów. KTM LC8 950R nie zniknął jednak z powierzchni ziemi i stał się platformą na której zbudowano linię turystycznych motocykli LC8 950 Adventure oraz Super Enduro 950. Do dziś model 950 Adventure uchodzi w środowisku podróżników za maszynę o najlepszych walorach offroadowych w stawce motocykli dla obieżyświatów.
Silnik: dwucylindrowy, w układzie V75°, chłodzony cieczą, DOHC, cztery zawory na cylinder. Moc maksymalna: 102KM przy 8500 obr/min, maksymalny moment obrotowy: 97Nm przy 6000 obr/min, wysokość siedzenia 995mm, waga bez płynów: 199kg, zapas paliwa: 55 litrów. http://www.scigacz.pl/Motocykle,ktor...aru,19873.html |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |