![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,081
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 3 tygodni 16 godz 11 min 19 s
|
![]()
mnie nurtuje trochę inna sprawa. Standardowo scottoiler jest z jedną dyszą, czyli smaruje tylko jedną stronę łańcucha. Czy to ma sens w ogóle? Czy od razu trzeba dokupić "dual injector"? Rozglądam się za używanym zestawem, z podwójną dyszą nie widać, używanych samych dysz też nie. Czyli poza samą olejarką czekałby mnie zakup nowej podwójnej dyszy (cena), lub dłubanie czegoś we własnym zakresie. Ale jak mam sam dłubać to chyba od podstaw spróbuję całość.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 18:41 |
Zapowietrzenie scottoiler'a ??? | Pirania | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 03.06.2011 08:31 |
SCOTTOILER czy PRO-OILER ? | e200g_ | Wszystko dla Afryki | 23 | 26.04.2010 01:50 |